laweta poznań
rzepak nawożenie

Słodkości reklamowe łazy

Słodki poseł, mleczna firma, gorzka partia

Cukierki, czekoladki, pralinki, czy też ciasteczka, czyli to, co łasuchy uwielbiają najbardziej. Podczas wystaw i targów, w trakcie promocji a także akcji marketingowych od pewnego czasu zaczęto używać słodycze reklamowe. Wiele firm zajmujących się promocją, reklamą a przy tym marketingiem posiada umowy zawarte z fabrykantami słodyczy. Producenci słodyczy, również przyuważą korzyści płynące z okazji współpracy z rynkiem reklamy a przy tym marketingu. Dla nich to przede wszystkim możliwość sprzedaży swojej produkcji. Dla firm marketingowych, to zaś okazja na zaistnienie ze znakiem towarowym, nazwą firmy, czy też wiadomością o towarze na opakowaniu wyrobu spożywczego. W związku z tym przebywając na targach czy też wystawach przeróżnego typu produktów możemy spostrzec szklane kule bądź talerze z cukierkami schowanymi wewnątrz opakowań z logo fabrykanta hydrauliki, hurtownika pojazdów, bądź firmy handlowej. Zdarzają się też wafelki i czekoladki z nazwami partii politycznych, ich logami, czy też nazwiskami pretendentów na posłów i senatorów. Bezsprzecznie słodycze reklamowe bardzo dobrze sprawdzają się w czasie przeróżnego typu akcji reklamowych i jeżeli nie przyciągną wzroku osób pełnoletnich, to z pewnością zaciekawią ich dzieci, które pociągną za sobą dorosłych, a tym samym przekaz reklamowy trafi do dorosłego nabywcy. Gratisowy cukierek, gratisowe ciasteczko, bądź gratisowy lizak z logo dopuszcza uprzytomnić możliwemu klientowi istnienie marki, produktu, bądź nazwiska na określonym rynku i to nie tylko produkcyjnym a przy tym handlowym, ale dodatkowo na rynku politycznym. Partie polityczne wykorzystując te same narzędzia marketingowe, co rynki fabrykantów oraz dystrybutorów także sięgają po słodycze reklamowe, w szczególności wówczas, gdy zbliża się czas wyborów i trwa kampania wyborcza.


www.adrianmajor.com