http://renoma.com.pl/blog/marketing-w-sieci/
księgowość gocław

Identyfikacja wizualna miechów

Identyfikacja wizualna

Nie ma kompetentnej firmy, bez dobrze stworzonej marki. To podwalina współczesnego interesu. Na szczęście co chwila więcej przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę i inwestuje środki finansowe w zbudowanie brandu. Wszystko zapoczątkowuje się od stworzenia identyfikacji wizualnej firm.
Identyfikacja wizualna to cały system, na który składa się wiele elementów. Co ważne, wszystkie te szczegóły muszą być ze sobą zwarte. Dopiero wtedy da się mówić o fachowej identyfikacji wizualnej. Na system ten konstruuje się m.in. logotyp firmy, kolorystyka firmy, stosowana w oficjalnych pismach czcionka, a nawet wizerunek budynków zewnętrzny a także ich wystrój we wnętrzu, projekt towarów oraz opakowań, a także prezencja artykułów marketingowych. I w tym wszystkim jak wpierw wspomniano potrzebna jest spoistość. Nie należy np. w jednym zakresie stosować jakiś barw, a gdzie indziej zupełnie innych. To nie ma nic wspólnego z fachową identyfikacją wizualną.
Wszystkie te maksymy zapisywane są w tzw. księdze identyfikacji wizualnej, wielokrotnie określanej również księgą znaku. Jest to coś w rodzaju biblii dla marki. Jest ona stosowana np. przy adaptacji rozmaitego typu kampanii reklamowych a przy tym marketingowych. Studia graficzne a przy tym agencje reklamowe dostają od firmy księgę znaku i projektując wszelkie artykuły muszą się ściśle trzymać stwierdzonych tam norm.
W celu przygotowania księgi identyfikacji wizualnej najlepiej jest się udać do doświadczonej agencji marketingowej. Tam budową marki pochwycą się eksperci posiadający niemałe doświadczenie w budowie nie jednej księgi znaku.


fotele obrotowe biurowe